Nike Sko Dame

in Warcookie Mitglieder Fri Nov 22, 2019 4:30 am
by Bevis Gallup • Dumb - Ass | 3 Posts

Men på samme tid forstår jeg Jordans Nike Sko Dame motivation for at holde tilbage. De ønsker at opretholde den aura af eksklusivitet for 1'erne, især Air Jordan 1 Bred. Jeg tror bare, at ingen uden for ekkokammeret giver noget af det mere; folk vil bare have deres Js. Og hvis Nike er standhaftig med ikke at ønske at se et af deres mest værdifulde produkter, som bare køler på en hylde, kan de få dem til at bestille enten online eller gennem deres app, la NIKEiD.

Personligt ville jeg have det godt, hvis de introducerede et Jordans Within Reach-program, men jeg har penge til at betale den præmie. De fleste mennesker vil bare have Jordan inden for rækkevidde (men også overkommelig).At ofre Billige Nike Sko Air Jordan 1's hellighed ville være en værdig indsats for Nike. Med så mange 1'ere i alle mulige stilarter vil det ikke virkelig skade mærket at have 1'erne folk faktisk ønsker at eje let tilgængeligt.

KITH x Nike LeBron 15 Hvide Nike Sko Dame Three Kings-kollektionen består af tre farveveje, og en af dem er denne Rose Gold-iteration. Den eksklusive basketballsilhouet er dybest set dækket i en lyserosa farvetone på tværs af sin Battleknit-øvre, mens den slående detalje på modellen er en Rose Gold-lynlås, der strømmer fra tungen og helt til tåboksen, der afslører en hvid lædertung, når åbnede og læser KITH x Nike LeBron 15 og Long Live The King. En hvid mellemsål og mælkeagtig gennemsigtig ydersål afslutter designet helt.

En Hvide Nike Sko anden slående detalje på modellen er en Rose Gold-lynlås, der flyder fra tungen og helt til tåboksen, der afslører en hvid lædertunge, når den åbnes, og læser KITH x Nike LeBron 15 og Long Live The King.Kig efter denne KITH x Nike LeBron 15 Rose Pink i udvalgte Nike-butikker og online meget snart. KITH x Nike LeBron Performance 15 Closed Ceremony havde en eksklusiv frigivelse i butikken på Kith Los Angeles den 31.

Nike LeBron 16 debuterede allerede, og denne iteration var den sidste colorway af LeBron 15-linjen. Silhuetten har en blanding af sort- og multifarve-accenter via et luksuriøst broderet mønster, der flyder over dets øvre Battleknit.Denne type begivenhed fungerer ikke kun som en markedsplads for spark, men en netværksbegivenhed for alle slags sneakerfanatikere; OG'er til de nyere generationer. Fra sneakerheads rocking 'Nike SBs, Air Jordans, Lebrons, KDs, Nike Sko Air Max adidas, Yeezys, Foams og endda Louis Vuittons.

[Steph og KD] begyndte at tale om sko, og jeg tror, at Steph gjorde pointeren, at for Kevin kan lide, 'he, du ved, Under Armour / Nike-tingene gør ingen forskel, ved du, hvis vi er på det samme hold, er det godt for Nike, og det er godt for Under Armour. ' Og Klay siger sjældent noget, men når han gør det, er det altid sjovt. Han springer ind og siger, 'er det godt for ANTA?' Det er det kinesiske skoselskab, han bruger. Og alle fik et godt spark ud af det.

Scroll up

Visitors
0 Members and 3 Guests are online.

We welcome our newest member: gestaltenselbst
Board Statistics
The forum has 1424 topics and 1439 posts.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen