Een direct compliment van elkaar dat niet mag new balance 420 dames ontbreken vanwege de sterke relatie die in de loop van de tijd is ontstaan. Na verloop van tijd verwachten we van bepaalde bedrijven dat ze in een jaar tijd een aantal collabs laten vallen.
Vorig jaar was een geweldig jaar voor gezamenlijke inspanningen, van Nike tot New Balance en Reebok, iedereen was bezig met zijn eigen verschillende new balance 574 dames samenwerkingen. Samenwerkingen zijn essentieel voor het sneaker-spel, ze zijn pseudo-aangepast, meestal beperkt, en een breuk met de gebruikelijke kleurstellingen die we van new balance 574 heren de meeste sneaker-bedrijven zien.
De NB 530 "Ice Cream" -collectie van New Balance combineerde zelf zijn sneakers en ijsjes, en hoewel ik dit soort ijsjes nog nooit eerder heb gezien, zijn ze behoorlijk goed als het gaat om de reflecterende NB 530-kleurstellingen.
De BAIT new balance 860v8 x G.I. Joe x New Balance 574 "Cobra Commander", een paar weken geleden uitgebracht en ik denk dat veel mensen op deze schoen hebben geslapen. Het was misschien new balance 996 dames een beperkte release, maar ik heb niet het gevoel dat het de aandacht heeft gekregen die het verdiende. Deze 574 is technisch gezien geen "Independence Day" colorway, maar de kleuren zijn perfect voor de gelegenheid.
Loopschoenen zijn niet echt een trend die moet sterven, maar de hype van retro hardloopschoenen is uit de hand gelopen. De Reebok Pump of de Nike Air Max 90-serie is geweldig, maar het is niet iets geheel nieuws.
Wat zijn je eerste indrukken nu je de basketbaltrappen van New Balance van Kawhi echt goed hebt bekeken? Ben
je enthousiast voor de komst van de New Balance basketballijn?